Logo Museu Aragay 3L’equip de dinamització socio-cultural del museu, es troba en la fase final de preparació del recital de poesia musicada, que oferirà una selecció de poemes del llibre Itàlia, editat el 1918 per Josep Aragay.

L’acte pretén donar a conèixer per primera vegada la faceta poètica de l’artista i comptarà amb la participació d’un nombrós col·lectiu de rapsodes, de diferents edats i procedències socials amb la participació especial de Ferran Llavina, actor i doblador de televisió.

Jaume Fugarolas, director del Taller de Músics de Breda, ha afegit música en viu a l’acte, en el qual hi participaran un grup de músics d’aquesta entitat. També s’estrenarà la Cançó del Ventall, poema musicat pel propi Fugarolas, qui acompanyarà al piano la interpretació en la veu d’Eva Goñi.

L’acte, que s’engloba dins el cicle Moments al Museu Aragay, ha estat dissenyat i organitzat per l’associació El Taller de Breda, sota la direcció del museu, tindrà lloc el divendres 22 d’abril, vigília de Sant Jordi, a les 8 del vespre al museu. Entrada lliure.